mer förklaringar om lilla mej

det är inte det att jag hatar att se mitt X å hans tjej, tvärtom jag är lycklig för att dom är tillsammans, dom passar SÅ mycket bättre ihop än vad jag och mitt X någonsin gjorde. Eller det var lögn i början var jag och mitt X som gjorde för varann, vi tillåme behövde varann tror jag allt. Men vi växte ifrån varandra som så många par gör. Men det jag vill få sagt är att jag står inte ut med alla dessa saker som dyker upp i vardagen som påminner mej om dom för det för tankarna bort till hur dåligt jag har mått över det hela, hur dåligt man kan må av ett förhållande som tar slut. För det värsta är att den enda som mådde dåligt var jag, inte svinet som var otrogen mot mej för han fixade sitt nya liv innan han dumpade mej, det är jag som ska må dåligt av det hela.

Och som sagt det hela handlar inte om att jag inte släppt mitt X, jag är glad för han och hans rödtotts skull.

Men det är så jobbigt att var och varannan dag påminnas om att dom har levt lyckliga hela tiden medans jag mått piss, dom har sprungit runt överallt och hållt handen framför mej och jag har velat börja gråta..

men hey, jag har inte gjort det, för jag är en sååå stark person

Kommentarer
Postat av: Elin

låter uschligt

2009-09-25 @ 18:35:36
URL: http://enlitenfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0