...

han säger: du verkar inte så glad..
jag säger: jag är inte glad
han frågar: varför inte?
jag svarar ett långt detaljrikt svar som verkligen innehåller de flesta faktorerna till varför jag inte mår bra, avslutar med att nämna att jag är i behov av en kram
han svarar: jag vill kramas med dej
jag svara: men du är ju inte här
han svarar: det är synd söt
jag svarar: mm
han skriver: men du B..
jag svarar: jaa..
han skriver: jag ska gå å lägga mej nu

SERIÖST vem gör så? här har sitter jag helt utelämnad och mår dåligt, har precis skrivit om hur jag mår (vilket verkligen verkligen verkligen inte är bra) å han bara kommenterar att han vill krama mej å sen går han..jag hade kunnat acceptera om han gick på grund av en anledning, men nää han ska inte upp imon..

men visst han kommenterade innan han gick att vi skulle prata imon, men jag vill inte prata om det här imon, jag mår dåligt nu, vem går när någon precis beskrivit varför den mår dåligt?

jag fattar inte killar, det är nu han liksom ska komma ridandes på sin vita häst å rädda mej från allt ont å pussa mej tills det dumma är borta (HAHA)

men nä han går å lägger sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0