love is our resistance

JAG VET INTE

hur får man ihop det om man känner sig lyckligare än någonsin samtidigt som man gråter var femte minut över att man mår dåligt?

Jag sa upp mig på jobbet idag, det kändes jävligt bra, men så fort jag kom utanför dörren så började jag lipa, jag vet inte varför egentligen, men jobbet har gett mej så mycket, jag har utvecklats som person där, fast mest av allt älskar jag mitt f.d jobb för det gav mej D i mitt liv, något jag verkligen verkligen mår bra över, för hon finns lixom alltid där när man behöver å bara är helt underbar!

Fick även veta idag att jag ska till läkaren igen nästa vecka, denna gången kolla ögonen, det gör mig nervös. Inte att kolla ögonen alltså, been there done that förut, det är mer provsvaren jag är nervös över, nervös över vad provsvaren leder till för fortsatt behandling, det gör mig skitnervös!

Det är lixom så mycket känslor som bubblar inom mej att jag inte ens vet hur jag ska skriva ner dom, jag tänker 24/7 på allt och ingenting men så fort jag sätter mej och ska skriva blir de helt svart..

längtar till på lördag, det blir bäst! å me tanke på att jag får flera tusen mer än vad min chef först tänkte ge mej tänker jag fira med att köpa en ny klänning!

Puss på er va*

Kommentarer
Postat av: D

Jag var uppe på "jobbet" innan. (de har bytt portkod förresten! haha)

och så kollade jag på ditt och mitt skrivbord. då fick jag ont i hjärtat och blev ledsen. saknar det så mkt!! fatta om vi kunde jobba tillsammans igen. träffa dej varje dag igen. det känns verkligen tomt att inte få träffa dej så ofta längre. blir rörd av att läsa det du skriver.

du har en stor plats i mitt hjärta ska du veta. för du är en sån äkta vän. ärlig och inte som "alla andra" . är så trött på "alla andra" just nu. åh vad jag saknar dej!! kom till mej nästa vecka så fotar vi?

2009-10-28 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0