lalala

min lördag var kanon fram till..hmm..typ kvart över 1 på natten då en viss Mr M bestämmer sej för att bli assur på mej för att vi strulat me varann (?) för enligt honom hade jag bara varit på och pussat på honom för att jag hade skuldkänslor (?!) För det första, jag är inte tjejen som gör något jag inte vill me en kille för att jag får skuldkänslor, no way, vill jag pussa på någon så pussar jag på någon.

Men för att komma till saken, nu är alltså M sur på mej för att vi pussades igår, och hade jag inte pussat på honom igår hade han varit sur på grund av det, jag förstår egenligen inte varför han gillar mej för att han verkar ju inte tycka om sättet jag beter mej på iallafall för jag gör enligt honom ALLTID fel, pratar jag med en kille är det fel (även om det är en av mina gamla kompisar) berättar jag att jag inte mår bra är det fel (jag ska alltså hålla käften om hur jag mår då eller?) pussas jag inte med honom är det fel (för då menar han på att jag inte gillar honom) pussar jag på honom så är det fel (för då gör jag det bara på grund av skuldkänslor)

så nu är han pissed på mej och jag vet inte riktigt vad jag ska göra egentligen för att han ska sluta vara pissed på mej för ja anser inte att jag gjort något fel (jag skickade tillåme ett förlåt sms igårnatt trots att inte jag gjort nått fel)

så istället har jag kommit fram till att killar är helt jävla pantade och man ska akta sej för att komma dom för nära...

Kommentarer
Postat av: Jompen

känner igen det där kill-beteendet.

det är inte bra du.

han tar knäcken på dig, det är inte okej.

Verkligen inte okej!

Du har inte gjort fel, kom ihåg det!

kram

2009-10-26 @ 19:29:18
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0