..

okey ett skriva av sig alla känslorna inlägg innan jag somnar:

jag hatar allt just nu, jag ligger i min säng och mår totalt skit vad som tynger mig är:
- jag har hår är lila, jävligt olägligt
- jag kan inte placera mina känslor för M, jag tror inte dem är så starka som jag vill tro men jag vet inte
- jag borde plugga upp massa saker innan onsdag men orken infinner sig inte
- jag kommer få dåligt betyg i fler ämnen än vad jag hade gissat på
- jag har ont i magen
- jag vill inte gå på balen på lördag
- jag vill gå på balen på lördag
- jag är inte trött, jag är övertrött

så hur löser man allt detta? jag har ingen jävla aning överhuvudtaget, jag bara vet att jag mår jävligt dåligt av allt. Jag måste lösa problemen, de flesta av dem ska vara lösta innan lördag och andra ska vara lösta innan onsdag. Vilket innebär bråttom, vilket innebär ännu mer stress, vilket innebär att jag kmr må totalt skit följande dagar.

Jag är inte alls peppad på balen, vilket är sjukt tråkigt då jag lagt ut tusentals kronor på allt, jag vet att hade jag gjort valet att inte gå hade jag ångrat mej, men just nu känner jag bara det att jag vill vrekligen inte, jag kan komma på 10 saker som hade varit roligare att göra på lördag.

M, tja vad ska jag säga, jag vet inte! jag vet absolut inte, jag vet inte fall jag hindrar mig själv att känna saker genom saker folk sagt eller fall vi bara är komisar som hånglar med varandra, hade han varit här just nu och kramats med mig hade jag ju inte mått dåligt iaf

jag måste sova nu, verkligen måste måste sova NU...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0