vandrande frågetecken

kan man vara kär i någon ibland? eller måste man vara det hela tiden för att det ska räknas? eller dissar jag för att ja inte vet, eller kanske dissar jag på grund av osäkerhet? fast om jag ska köra helt på avslöja sanningen moment så tror jag jag dissar på grund av rädsla, jag vill inte att folk ska ta oss som ett par när vi inte är det, jag vill inte bli ett par om det innebär att ja måste berätta för mormor och mamma att jag har en pojkvän, jag vill inte ha måsten och krav, jg vill bara kunna leva mitt liv som det är nu, fast för att vara riktigt ärlig så saknar jag massa delar ur förhållande biten men samtidigt finns det massa bitar som jag verkligen inte orkar med men som kommer på en iallafall om man blir tillsammans med någon.

?

jag begär inte att någon ska fatta vad jag skriver, för just nu fattar jag inte ens själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0