lalala

knäsvaga ben kmr jag gå in i vuxenlivet imon..vi håller tummarna för uppehåll, tänker lära mej soldansen just in case..

vill men ändå inte bli vuxen, massa ansvar kan jag ta men just faktumet att alltid resonera vuxet att allt handlar om ens egna beslut, att inse saker som att nä jag kan inte ha bara ben för det är för kallt för det nu, visst nu kanske jag inser sånt en jag lyssnar aldrig på mej själv iallafall...

en nu ska jag skutta iväg och inhandla det sista inför imorgon

å nä jag vet fortfarande inte

Kommentarer
Postat av: JJ

Nu har jag fixat skype .. Så du får skicka de där till mig för jag vet inte huuur de funkar :D Puss O Grattis till studenten pudding ! <3

2009-06-13 @ 15:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0