?

jag vet inte, men jag kan inte låta bli att drabbas lite lite lite av panik när det ramlar in sms med hjärtan och texter som säger jag saknar dej, du är sötast av alla du vet att ja tycker det . Jag kanske tar det för allvarligt, men kan nån döma mej, själv visar jag helst aldrig känslor för att då blir jag helt plötsligt sårbar, vilket i min värld inte existerar för då hade jag varit död sedan länge. Men den värsta delen, eller fresten vrf värsta?, är att han lite lite lite varit i mina tankar en stor del av dagen att jag faktiskt, även om jag inte erkänner det, saknar honom lite, jag skulle gärna dra till festen som han bönat å bett om att ja ska komma på den senaste timmen, men mina fötter är döda å efter en sådan här dag skulle det ta 7 år för mej att bli snygg, även om han hävdade att ja skulle vara snygg hur som helst...

ÄSCH, jag blir inte klok på det här...

folk säger - följ ditt hjärta, vilket jag absolut inte skulle ha något emot heller, men mitt hjärta ger mig inte så tydliga signaler på vad det vill heller vilket lämnar meg inmålad i ett litet hörn igen

FAN


Kommentarer
Postat av: Christian

Hej på dig!!!

Anar lite att du har trampat ner i kärlekens, härliga, men komplicerade spår...



jag har ju ingen som helst aning hur bra du och den här killen känner varandra, men jag vill ändå ge dig några saker att fundera över.



Det första är det här med att tycka om sig själv.

Väldigt många personer söker uppskattning, det är någon kille/tjej som säger gulliga saker, är söt med mer.

Får en att känna uppskattning.

Gör man inte det själv, kan det lätt bli att man blir kär i personen i fråga.

Så gå in i dig själv, fråga dig själv om du älskar sig själv.



Det andra jag vill säga är att fråga dig själv, vad som är kärlek för dig.



Mvh Christian

2009-06-28 @ 19:48:29
URL: http://dunderbar.blogg.se/
Postat av: Sophie

jag tycker verkligen om din blogg

jag känner igen mig så mycket!



gick du på festen sen om man får undra? :)



hoppas det löser sig!

2009-07-01 @ 00:02:38
URL: http://uttjatat.blogg.se/
Postat av: R

Hej Sophie..trevligt att du gillar min blogg :) å nää jag hoppade faktiskt över festen, hade varit på liseberg hela dagen å svettats man vill ju va snygg om man ska gå iväg så jag orkade inte ^^

2009-07-01 @ 10:31:41
URL: http://jagmittlivochallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0