at least the weather is nice

för inombords är det ganska stormigt just nu, men det är ingenting jag egentligen erkänner och kanske egentligen ingenting jag egentligen vill prata om, men om ni stöter på mig och detta skulle på något sätt märkas eller rent av förstöra bågot så är detta inte med mening, jag har inte skapat mina tankar med vilja, de bara finns där och vissa gör ondare än andra, vissa gör mej även mer förvirrad än andra. Men det är OK för om ett tag kommer det vara bra igen, det blir alltid bra. Jag har blivit en sorts expert på att laga mej själv, eller laga och laga jag blir ju aldrig hel, men iallafall mindre trasig. och det är ju alltid något, let's bring out the positiv energi som finns där någonstans djupt inom oss!

Det ordar sig, det gör det alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0