R hjärta helg

så fantastiskt rolig helg, bästa på länge <3

Det blev fest för mej å min underbara partyprinsessa J igår igen, förfest hemma hos kära V ganska slappt häng med massa trevligt folk me like! Sedan gick jag, J och HK ner mot staden (tidigare än dom flesta, vi ville dansa!) för att upptäcka att de hade inte ens börjat spela musik därinne än..meen inte grät vi för det, nejnejnej, vi roade oss med att prata med folk fram tills musiken började och när väl musiken började var det inte mycket som drog mej och söta HK från dansgolvet, J var dock inte lika pepp på det hela som vi ^^
Poolpartyefterfest hos lilla LS gjorde ju kvällen ännu mer minnesvärd, och att värden själv slog en limpa i huvudet på kära V så att han ramlar ihop är ju inget annat än asroligt haha

måste även medela att J's ölkille var lite småsöt när han konstaterade att jag och HK var törstiga tjejer ^^

mer sånna här helger tack!

Kommentarer
Postat av: J

Vadå min öl kille? DEt va ju ni som "raggade upp" honom, och så ska ni se oskyldiga ut! hu hu på er! :P

2009-07-05 @ 12:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0