hur?

hur kan man vilja ha något fast samtidigt vet man att man absolut inte vill ha det?

ja pratar om förhållanden (tänkte jag behöver ju inte vara mer förvirrande än va jag behöver?)

jag vill inte ha ett förhållande, jag vill ha något, men förhållande? nää det har gått från att verkligen vara min grej till att bli raka motsatsen, visst spelar väl USA en stor roll i det hela för jag tänker inte åka dit och vara tillsammans med någon, men endå jag vill verkligen verkligen verkligen inte ha ett förhållande..jag älskar att bara vara egen, att bara kunna göra det som behagar mej, kunna hångla med någon bara för att (till exempel köpa cigg hahahaha), samtidigt älskar jag att alltid ha en famn att krypa tillbaka i...

hallå kan man inte ha nått sorts vi-är-tillsammans-när-jag-behöver-det förhållande?

vore supersmidigt, men jag vet ju oxå (ja är inte helt dumihuvudet) att det funkar inte i längden, för det skulle bara såra, men endå smidigt värre

typ

ta mej inte för mycket på allvar när jag svamlar fram tankar så här, jag förväntar inte att ni ska veta hur jag har det för jag vet det inte ens själv

Kommentarer
Postat av: JJ

heej. ville bara tala om att jag använder min gamla blogg igen .. (förnamnefternamn.blogg.se , det klurar du nog ut ) :) Närm ses vi ? :) PUss<3

2009-07-01 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0