duuuumt

ibland när jag inte tänker mig för kan jag vara ganska trög

M: va gör du lillen?
R: tråkar, bloggar å lite sånt där
M: Har du blogg? :O
R: (Jag inser mitt misstag och försöker komma förbi frågan) ja..har inte alla det?
M: omg varför har du inte sagt nått? ja måste ju läsa :D
R: Varför? :S
M: För att det är kul att läsa bloggar. Får jag inte det eller? :P
R: asså d ä typ ingen som läser min blogg för ja har valt att ha en anonym blogg för att kunna skriva av mej typ (har testat att va en 'vanlig'  inte min grej för typ mamma började läsa den och då kunde jag helt plötsligt inte skriva allt jag ville längre) vad jag vill komma till är att min blogg är som min dagbok du borde inte läsa den ^^
M:står säkert massa dumma grejer om mej
R:haha det sa jag inte..men däremot står det massa dumma saker om mej som inte alla behöver veta...
M: äsch jag borde få veta allt ju..

det positiva i det hela är ju dock att han gillar att läsa bloggar (jag störde mej asmkt på att mitt ex aldrig läste min blogg)
för att se något bra i det hela ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0