dagens chock

CA en tjej som jag var väldigt tajt med i 9nde klass som sedan betedde sig som en fullständig skit och som jag inte hört av sedan dess..hon hörde iallafall av sig idag..via facebook men va fan d kvittar ju..hon bad om ursäkt å verkligen berättade hur hon egentligen velat göra det för länge sen men stoltheten inom henne fick henne att inte göra det..

jag kanske sa att det va okej lite väl fort men ändå jag kunde inte mer än förstå henne (det där me stolthet och inte kunna be om ursäkt är såå himla min grej tyvärr) och vanliga jag hade bara totalt nekat till det hela och gått omkring och tjurat på henne, men seriöst så farligt var det ju inte vi var båda unga och dumma och ingen betedde sig exemplariskt + att jag är så fruktansvärt jävla trött på mitt vanliga jag så det finns inte..jag är ute efter förändring och va fan börja med att fika med en gammal kompis är ju inte helt fel sätt..kan ju faktiskt bli rent av trevligt att sitta och prata gamla minnen..visst vi kommer inte bli så riktigt tajta som vi en gång var men ändå..

(dock tycker jag väldigt illa om att mitt ex hade rätt det var ju bara löjligt tjafs, men de behöver ju inte han veta)

tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0