För ett år sedan...

..fick jag mej en av de psykiskt jobbigaste smällarna hittills i mitt liv, jag mådde SÄMST ett bra tag..

NU mår jag bättre än någonsin och skulle nog kunna påstå att jag är jävligt lycklig..jag är så lycklig att jag gråter lyckotårar av att klä julgranen, av att se lillebror sjunga falskt på luciatåg, av att känna efter och känna att jag inte går sönder inuti, jag är jävligt lycklig i allmänhet just nu!

D tack för att du fanns där som mitt bollplank i lördagsnatt jag behövde det haha, du är för jävla bra kvinna! <3

Kommentarer
Postat av: JJ

heej . detta är min nya blog . lösenordsskyddad dock . anv.namn är mitt förnamn med stor bokstav , och lösenord är mitt efternamn med stor bokstav . :)



den är lösenordsskyddad pga. mamma , så det gör inget om din J , eller nån annan jag känner förstår detta "kryptiska" meddelande :P hehe .



14 dagar kvar.. :)



Puss<3

2009-12-21 @ 08:55:25
URL: http://mammaslillaknyte.blogg.se/
Postat av: d

jag finns alltid här för dej. jag älskar dej. du betyder så enormt mycket!!

2009-12-21 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0