sånna där dumma kvällsfunderingar igen..

en tjej jag känner är väldigt bra, hon är en sån där tjej som jag skrattar konstant ihop med, hon mår inte så bra just nu, hon och hennes pojkvän håller på att göra slut, jag lider med henne, men jag är inte sådär jättenära henne så jag vet inte hur jag ska hjälpa henne heller...samma underbara tjej som jag verkligen verkligen gillar, är mycket närmre kompis med en tjej som jag verkligen inte gillar, detta stör igvetvis mej eftersom jag inte gillar denna tjejen och det är inte positivt för henne att vara nära min underbara kompis, alltså inget illa menat, jag menar bara att det gör inte att jag gillar denna tjejen mer överhuvudtaget, tvärtom faktiskt, för jag hat insett ett hemskt faktum: denna tjej som jag inte gillar är bra, nära, kompis med alla nya människor som jag träffar och som jag fattar tycke för, så det hela grundar sej nog i vanlig hederlig svartsjuka men det är jobbigt för hon får mej att känna mej ivägen...

nej det är faktiskt inte meningen att ni ska förstå detta inlägg om ni inte gör det, detta inlägg är mest till för att jag ska få rensa mitt huvud litegranna..

ps Mr M ignorerar mej, vilket jag inte mår så bra av just nu, jag är krävande, i know (ytterligare en faktor som gör att jag inte tror att vi skulle bli ett bra par)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0