problem

det kanske helt enkelt handlar om att jag inte vill känna efter, för let's face fact love hurts..

jag är inte den som helt fulkkomligt börjar lite på folk, och det grundar sej helt i att jag orkar inte bli sårad. Jag litade helt och hållet på mitt X, han var otrogen och dumpade mej. INGEN har någonsin sårat mej så mycket som han gjorde, så jag vill tillägna några meningar till just honom:

ditt jävla svin hur kunde du vara så dumihuvudet att göra så mot mej, fattar du inte att du sabbat en stor del av mej som nuförtiden inte ens vågar vara kär av rädslan att bli sårad.

För jag vill vara kär, jag vill, jag vill, jag vill, men jag vågar inte...som sagt vågar inte ens känna efter..

jag vill/orkar inte bli sårad som jag blev, jag skulle inte stå ut med mej själv om jag sårade någon annan på samma sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0