lalala

jag tror jag är jobbig
jag tror att jag är för på

men förlåt, jag rår inte för det jag blir sån, kanske kan jag skylla på kontrollbehov, kanske borde jag egentligen skylla på att när jag känner att jag kommer nära nån vill jag verkligen vara nära

men sedan begär jag för mycket och det vet jag

jag vill ha svar på mina sms gärna redan innan jag hunnit klicka på skickaknappen, jag vill att han ska skriva me mej på msn så fort att ja loggar in, eller nej ännu hellre redan innan jag hunnit logga in...

jag vill att han ska visa att han saknar mej, för jag saknar honom, även om jag inte är bra på att visa det så gör jag det..

men jag tror det här kan bli bra, bara jag slutar noja mej

jag vet ju att han hatar mej inte bara för att han inte svarar direkt på mitt sms, han kan ju faktiskt ha annat och göra just då

men jag kan inte låta bli att känna mej sämst just då..
känna att jag vill be om ursäkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0