lalala

är egentligen lite stressad, måste springa å duscha för vi ska ut till söta JEs hus...

spännande, spännande

kanske hinns det med någon puss ikväll också, vem vet


å ja vet inte vad jag ska ha på mej heller vill va sådär somrigt söt men det ska inte se ut som jag ansträngt mej det minsta utan bara slängt på mej nått i all hast och ändå blivit supersöt, gärna blommigt men blommigt existerar inte i min garderob, inte för mörkt heller, men asså typ 85% av min garderob är svart..och egentligen börjar det bli lite panik nu för om en halvtimma ska jag plocka upp LR och SC å som sagt jag har inte ens duschat än...skyller dock på M som ganska duktigt uppehåller mej just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0