jag skulle..

..vilja ett skriva ett långt upprört inlägg, skriva ett långt inlägg om mina känslor, skriva ett argt hatinlägg..

men det har kommit till den punkten att jag inte riktigt gillar ens att dom närmsta kompisarna läser allt, jag gillar inte riktigt att vara som en öppen bok för dom..

vilket är tråkigt för anledningen till att jag har en anonym blogg överhuvudtaget är för att jag vill kunna skriva av mej om alla mina känslor. Visst att skriva om mina känslor för en viss herr M funkar för han vet inte om adressen till min blogg, men däremot kan jag inte skriva om alla mina känslor gentemot J för hon läser, och ibland är det faktiskt väldigt jobbigt, inget elakt menat nu utan bara fakta, så jag vet inte det kanske leder till att jag tar bort bloggen, vilket jag inte heller vill för den har hjälpt mej så pass mycket..men vi får se...ska sätta mej ner och fundera på allt ett tag..

ps mitt ex ringde innan, av misstag för han hade bara råkat slå mitt nummer rent reflexmässigt, men han skulle ringa sin mamma. 2 frågor slog mej direkt: 1.Varför är hans reflexmässiga nummer inte hans nuvarande flickväns nummer? 2.Hur i helvete kommer personen med det sämsta minnet i världen ens ihåg mitt nummer?
jag kommer lixom inte ens ihåg hans och jag är en jävel på att memorera nummer och liknande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0