festen!

UNDERBAR KVÄLL

Iallafall, först åkte jag å min partypingla J iväg till kära SC där även en liten SJ befann sig, skvaller och ölspel är ganska trevligt och efter att ha lyckats fjäska till oss att FJ skulle köra oss till stan åkte vi dit..

Det var så jävla fantastiskt roligt att ja vet inte var jag ska ta vägen!

Recept för lyckad partykväll:
Tag en styck R och en styck J, blanda med rätt mängd alkohol (inte för mkt, men heller inte för lite) tillsätt bra musik och ett dansgolv. FÄRDIGT!

J
, det här gör vi om, snart!

p.s det kan ha blivit lite hångel och lite sånt där mysigt som förgyller festkvällarna också, en speciell Mr M va på G precis som jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inget annat än hålla med. Så jävla bra kväll, roligast på länge! Me like, me like! Sånt här måste de bli mer av. You rock! <3

2009-08-16 @ 14:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0