åhh

jag kan inte låta bli att vara jätteglad för prinsessans skull, såg när dom "gick ut" med det i tv igår, hon ser så lycklig ut! Men jag kan inte låta bli att dumförklara hela jävla monarkigrejen, nu ska alltså vi, skattebetalarna, inte bara betala ett kungligt bröllop, utan 2 inom loppet av ett år, och här sitter vi i en sjuhelvetes djup lågkonjuktur. Vad tänker ni med egentligen?
När kronprinsessans förlovning var det enda man kunde läsa om, lyckades jag läsa mej till att de beräknade lägga 800000 kronor, på bara blommor! (jag är florist, vet precis hur jävla mycket blommor man får för 800000)

fy fan för monarkin

meen som sagt är jätteglad för prinsessans skull, men iofs blir jag glad för alla människor som lyckas hitta någon som dom är sådär upp-över-öronen kära i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0