tillbakablick

för att titta tillbaka på hur gårdagen faktiskt såg ut ska jag göa en liten resumé:

Det började med att J kom och hämtade upp mej vi åkte då och hämtade upp JE åkte vidare mot maxi där jag och S panikköpte strumpbyxor, haha, sedan vidare för att hämta upp A och sedan åka mot det kära födelsedagsbarnet L. Det var trevligt folk där, även att många åkte som inte ville gå på studentfesten. Vi åt kladdkaka, grädde och hallon tills vi sprack haha sedan klämde vi ner lite chips på det i samband med alkoholhaltiga drycker wohoo! Det var väldigt trevligt med massa prat, både väligt oseriöst och väldigt seriöst! S visade upp steg till ett friskis pass till en låt och det var självklart stampa med leroy danserna. Skratt var en given återkommande faktor i det hela!
Vidare mot partystället där A o L fick vända som var dumma nog att inte ha leg med sig, jag visade stolt upp mitt rosa kort, vakten sa hmmm ä du tillräckligt gammal? jag dumförklarade honom! Det var prat, dans, öl och studentsånger för hela slanten, kära A tyckte nog att ja va lite väl het så han spillde ut ett glas med iskallt vatten på mina ben.

Annars en mkt mkt mkt trevlig kväll, som jag faktiskt minns förvånansvärt mycket av. Även om jag kanske väljer att glömma bort att jag typ snodde allt kebabkött på M's pastakebab och att jag faktiskt missade stolen och satte mig på golvet istället på matstället efteråt (även om mina misstankar leder mot att A drog undan solen för mig hmm)

jag längtar dock efter att få prata med J eftersom det alltid är lika roligt att påminna varandra om saker som faktiskt inträffade haha

tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0