lalala

en liten update på min helg:

lördag:
öördag:åhh så kul vi hade det, jag dansade så jag hade träningsvärk. Jag å J drack konstigt nog inte för mycket, det kanske tillåme blev alldelels lagom den här gången?? haha men en supertrevlig kväll va det iallafall och jag tänker faktiskt fortsätta köpa cigg med pussar för det visade sig bli jävligt billigt då hehe

söndag:
Var ute i K med JJ, JC, I och M. Det fotograferades, röktes och skrattades i massor. Ni ä helt fantastiska! Sånna dagar borde man ha fler av.

idag:
Har varit och handlat åt min stackas mormor, vi ska hem till henne sedan för att fira morfar. Tråkigt, hade egentligen behövt plugga men men. Har även konstaterat att jag borde inte tänka så förjodat för det är bara jobbigt för mig själv. Ska nog höra av mig till J nu, vi har inte haft en chans att prata av oss sen i lördags haha

kan det vara så hemskt att vi leker med varandras känslor eller är det fortfarande bara jag?


Kommentarer
Postat av: jc

hihi va hade de så mysigt :DDDD kaffe,sigg,sol och trevligt sällskap de e livet :D

puss på dig sötis

2009-04-19 @ 20:40:28
Postat av: R

jag tkr vi ska satsa på kaffe, cigg å sol denna veckan me :D d har vi minsann förtjänat ^^ tack för att du finns kära du

2009-04-19 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0