.

bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajs

jag är trött på livet, jag orkar inte mer. Vad har det tagit åt mig, jag har blivit typ halvalkis samt halvt rökare och går ner mer å mer i vikt. Mitt minne strejkar, min mens strejkar, jag beter mej knappt som en människa längre. Jag har upptäckt att jag blivit bra på att titta på folk och se ut som jag är superintresserad av vad de har att säga, men seriöst i 8 fall av 10 har jag inte en aning om vad de sagt till mig.

suck

Kommentarer
Postat av: JJ

"bra på att titta på folk och se ut som jag är superintresserad av vad de har att säga, men seriöst i 8 fall av 10 har jag inte en aning om vad de sagt till mig" .. ojda , e det så med mej så får du säga till, så får jag prata om nåt annat :)haha . Puss

2009-04-29 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0