En dag..

Jag blir inte klok på mej själv...just nu befinner jag mej i en situation i mitt liv där jag inte känner igen mej själv...Jag glömmer saker, tappar bort saker, tar dagen som den kommer, gör dåligt ifrån mej i skolan...VAAARFÖR???? ja haar ingen aning..ja lever för helgerna...hemskt nog så känns det som spriten är det enda som tar bort mitt bekymmersveck i pannan...å det värsta är väl inte heller mej själv..ja vet inte var jag har annat folk heller...d känns som jag just nu vandrar runt i livet med knäsvaga ben å längtar efter fredagskvällarna...

tragiskt men sant...

jag har iallafall fått ett avslut på ett tidigare liv...det är nästan värt en applåd..

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0