Mitt i livet

Detta är min blogg och den handlar om mig, mitt liv & alla andra. Jag har bloggat förut, men jag kände att jag kunde inte skriva allt jag ville för fel personer läste den bloggen så det som skiljer dem åt är att här skriver jag av mig mina tankar utan att nämna några namn, tidpunkter eller platser. Bara så att ni vet.

Men jag kan ju berätta lite om hur det ser ut för mig här mitt i livet. Ni har ju förmodligen redan listat ut att jag är svensk, för jag skriver ju faktiskt på svenska. Jag befinner mig inte i sverige just nu, men jag saknar min P hur mycket som helst (för övrigt så funderar han på fall han ska dumpa mig när jag kommer hem för att jag jobbat för mycket på sistone och är iväg nu och han vet inte fall han vill ha förhållande längre, men det är en annan historia som vi tar en annan dag)

Har varit iväg från sverige ett bra tag nu, kan inte säga att jag saknar det (förutom P då) men jag vill ändå komma hem för att avsluta en massa kapitel i mitt liv hema i sverige innan jag ger mig iväg på annat, så jag sköter min nedräkning via min nyligen öppnade medicinburk när den är slut är jag hemma igen, med andra ord det tar ett tag till.

nä nu ska jag rusa

ciao

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ursäkta mig, jag känner varken dej eller din pojkvän, men vad är det för jävla svin, rent ut sagt, som berättar för dej att han funderar på att dumpa dej när du inte ens är hemma, och vadå jobbar för mycket? hade han tänkt att leva på sin mamma hela livet eller?

nä fy, var först med att dumpa honom du istället och gå därifrån med din stolthet i behåll

Kram

2008-12-02 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0