nyårsfest nån?

Japp då var det återigen detta problem som kommer år efter år (nä de var en stor fet lögn, jag har de senaste åren firat nyår me P) men detta år letar jag å min kära J efter en ordentlig nyårsfest att börja det nya året och det nya livet med :D

Så nån som vill ha 2 snygga singlar på sin hejjdundrande nyårsfest??

Vi är öppna för (nästan) alla förslag ;)

puss


p.s nä ja mår inte dåligt över att vara dumpad, även om många tycker att jag borde det...Men hallå, jag är ju också superwoman! Jag ser ingen anledning till att ligga hemma och gråta, jag menar det kommer ju inte göra att jag får honom tillbaka...fast frågan är om jag fick chansen skulle jag ens vilja ha honom tillbaka??

Kommentarer
Postat av: Caesar på jobbet

Har jag nämnt att jag är singel? ;)

2009-01-02 @ 14:56:34
URL: http://caesars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0