hat

Hat är ett stort ord, eller inte stort snarare kraftfullt. Jag skulle kunna säga att jag hatar. Speciellt nu, speciellt ikväll efter att P stolt berättat om sin heta stalker som vill dra in honom i garderober på varje fest. Fast när han insåg att jag varken blev svartsjuk eller arg utan att han fick mig att gråta genom att säga det så va hon helt plötsligt inte så het, och hn va hel plötsligt bara jobbig.

Ha precis diskuterat med min älskade väninna J, hon är bra. Vi kom fram till att man borde lete lite bättre efter en stänga av känslor knapp så man an må bättre...Nån som hittat nån än? ni får gärna skriva en liten kommentar om var den sitter i så fall.

Ja skulle nämligen så gärna vilja bara dumpa P, gå vidare och må bra med mig själv. Jag vill inte vara kär i honom längre, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte..men det är inte så lätt att sluta.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0