en kväll

okej, I admit, jag gillar att hålla kolla, jag gillar att hålla koll på folk å att hålla koll på..hmm...allt..Mitt namn är typ Organiseraren "hon med koll" Jagvetallt. Så i allt mitt spaneri har jag lyckats lokalisera P's stalker. Jag tänker inte lämna ut henne (än, hehe) och jag kan även erkänna hon får mig att må illa, varför kan man fråga sig? jo för att hon verkar ha det här perfekta livet, ni vet det vi alla tjejer drömmer om. Hon ser bra ut, hon tar snygga egobilder (som hon desutom kan redigera bra i PS), hon har många kompisar, men allt det här utan att vara bimbo..How is that even possible?? Å nu är hon dessutom ute efter min pojkvän? Eller det sist nämnda kan jag inte stå för att det är sant (min P är bra på överdrifter) men nu har denna stalker kärleksbekymmer. Vilket genast leder mig till frågan, är det min P hon pratar om då?

Aja i vilket fall som helst borde hon passa sig för jag kommer hem snart ^^

puss på er

Kommentarer
Postat av: Caesar

Jag är singel. Om du behöver någon att dumpa henne på alltså... ;)

2008-12-17 @ 22:13:21
URL: http://caesars.blogg.se/
Postat av: Caesar

Fan, funkade inte min kommentar? Jag skrev hursomhelst att jag är singel och att du kan dumpa henne på mig ;)

2008-12-17 @ 22:22:50
URL: http://caesars.blogg.se/
Postat av: jag

Tack caesar, jag ska försöka...haha..

2008-12-19 @ 22:53:52
URL: http://jagmittlivochallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0