dumpad

så totalt...han har hittat en ny tjej som han är kär i..mår jag dåligt? ja, det gör jag, samtidigt inte...Det är hans förlust inte min, han kan ju tro nånstans att hon är bättre än jag. Men det är hon inte!

Ska jag vara riktigt ärlig, det är ganska skönt att vara av med honom, jag behövde vara hans mamma alldeles för mycket..

Å visst han vill att vi fortfarande ska vara bästissar, jo men visst, undrar va din nya tjej tycker om det..SVIN!

mitt största problem just nu är att hitta en nyårsfest där jag kan använda min nya, aldeles underbart fina klänning, supa mig full och jo men hångla me ett par killar me skulle ju inte vara helt fel ;) J kanske har nåt på G.

Å tro mig, efter 2 år ska det bli så fruktansvärt kul å ägna mig åt min favorithobby ordentligt igen, att FLÖRTA, finns det något roligare??


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0