att avsluta kapitel

Nu de senaste dagarna har jag funderat en massa. Å det mesta jag funderat över är jättejobbigt, oh jag kan bli så arg på mig själv när jag tänker vissa tankar. Ja funderar på att göra slut med P när jag kommer hem, inte för att jag inte älskar honom utan elt enkelt för att det för mitt liv enklare, för då kan jag göra vad jag vill med mitt liv . Åka med tjejkompisar och se världen med mera, för han vill plugga vidare (oj här kom det en stor ledtråd, men okej jag erkänner jag går sista året på gymnasiet) och han vill plugga vidare direkt. Jag har alltid varit bombsäker på att det vill jag med, men nu har tankarna kommit, finns det inget roligare jag kan göra? å det finns det ju. Men jag skäms när jag säger det här men tanken har slagit mig "om P blir känd i framtiden då och jag dumpar honom"..ja ni hör ju själva, vadå ytlig. Men kan man inte lösa det hela på så sätt att vi blir tsms om nårra år..jag har ingen aning, dels har jag aldrig för varit i sånna här situationer. Man får väl helt enkelt erkänna att livet går vidare, även om jag mycket väl kan tänka mig P som pappan till mina barn.
USCH jag tycker sånt här är jobbigt.  Å det är ju inte bara P jag säger hejdå till då heller, det är ju hela hans familj och härliga släkt, men jag borde ju sluta fundera på detta nu, för det löser ju sig när jag kommer hem.

jag blir galen på mig själv

så därför ska jag gå och dra ett täcke över huvudet nu, för jag ska jobba imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0